onsdag 13. januar 2016

-Jeg kan høre tydelig, sier plutselig kvinnen

-Jeg tror ikke jeg opplevd at så mange har blitt frelst på et innendørsmøte i India før, sier Thor Ivar etter møtet. Han ser rimelig sliten ut siden han har bedt for mennesker i lang tid etter møtet sluttet. Hele teamet var med å ba for mennesker, men Thor Ivar som vi må si har en spesiell tjeneste i forbønn var den som holdt på mye lenger enn alle oss andre
En kvinne som hadde en hørselskade stråler opp etter forbønn.
-Jeg kan høre tydelig sier hun og peker på sitt høyre øre. Like etter på går hun opp på plattformen og forteller i mikrofonen hva som nettopp har skjedd.
- En dame hadde harde kuler i nakken, jeg aner ikke hva det var, sier en forundret Thor Ivar til meg når vi har kommet oss inn i bilen. 
-Jeg kjente det var noen harde skorper eller noe, etter jeg hadde bedt så skulle jeg kjenne etter, men jeg fant ikke noe. Jeg tar kvinnens arm og hun kjenner rundt i sin nakke, men finner ikke disse kulene. Noe slikt har jeg aldri opplevd før dette var noe nytt, sier Thor Ivar.
Vi er alle forundret over dette møtet. Dette var sterkt og dette var det første møtet i India. Vi er spent på fortsettelsen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar